Platba předem, zrušení rezervace, nedojezd a důležité informace

    Provedením rezervace služeb cestovního ruchu u poskytovatele služeb cestovního ruchu souhlasíte s platnými podmínkami zrušení rezervace a nedostavení se a s dalšími (dodacími) podmínkami poskytovatele služeb cestovního ruchu, které se mohou vztahovat na vaši rezervaci služeb cestovního ruchu (včetně informací poskytnutých poskytovatelem služeb cestovního ruchu a uvedených v sekci Nepřehlédněte a Je dobré vědět na naší platformě), dále včetně poskytovaných služeb a/nebo produktů nabízených poskytovatelem služeb cestovního ruchu (dodací/nákupní/přepravní podmínky a podmínky použití si můžete vyžádat od poskytovatele služeb cestovního ruchu). Všeobecné podmínky zrušení rezervace a nedostavení se jsou uvedeny na stránce s informacemi o konkrétním poskytovateli služeb cestovního ruchu, v průběhu rezervace a v e-mailu s potvrzením rezervace nebo na kuponu (pokud relevantní). Upozorňujeme vás, že některé ceny, vstupné a speciální nabídky nepřipouští možnost zrušení nebo změny rezervace či navrácení ceny. V případě zrušení rezervace, za kterou byl vybrán storno poplatek nebo v případě nedostavení se mohou být poskytovatelem služeb cestovního ruchu účtovány příslušné poplatky městu nebo turistická daň. Před provedením rezervace si proto prosím důkladně přečtěte informace o vámi vybraném produktu nebo službě, které mohou zmiňovat takové podmínky. Zkontrolujte si prosím podrobně informace o rezervaci vámi vybraného produktu nebo služby týkající se těchto podmínek před vytvořením rezervace. Upozorňujeme vás, že rezervace služeb cestovního ruchu, která vyžaduje platbu předem nebo (úplné nebo částečné) předplatné, může být zrušena (bez předchozího varování nebo oznámení o nezaplacení platby), pokud příslušnou (zbývající) částku není možné v plné výši odvést ve stanoveném platebním termínu v souladu s příslušnými platebními podmínkami poskytovatele služeb cestovního ruchu a dané rezervace. Podmínky související s předplacením a stornem rezervace se mohou u jednotlivých produktů a služeb cestovního ruchu lišit. Přečtěte si prosím pozorně na naší platformě důležité informace uvedené u jednotlivých služeb cestovního ruchu nebo ve spodní části stránky s produktem či službou nabízenou poskytovatelem na naší platformě) a důležité informace v potvrzení rezervace. Mohou zde být uvedeny dodatečné podmínky poskytovatele služeb cestovního ruchu (např. co se týče věkových omezení zálohy, storno podmínek a příplatků za skupinovou rezervaci, přístýlek, snídaně, ubytování s domácími mazlíčky a přijímaných typů karet.) Za opožděné platby, nesprávné bankovní údaje, údaje debetní nebo kreditní karty, neplatné kreditní nebo debetní karty nebo nedostatečné finanční prostředky nesete riziko vy, a proto nebudete mít nárok na vrácení jakékoliv (nevratné) předplacené částky, pokud s tím poskytovatel služeb cestovního ruchu nebude souhlasit nebo nedovolí jinak v souladu se storno podmínkami a podmínkami předplatby.

    Pokud si přejete prohlédnout, změnit nebo zrušit vaši rezervaci služeb cestovního ruchu, vraťte se prosím k vašemu e-mailovému potvrzení rezervace a následujte uvedené instrukce. Upozorňujeme vás, že poskytovatel služeb cestovního ruchu vám může účtovat storno poplatek v souladu s jeho storno podmínkami, podmínkami předplatného a podmínkami nedostavení se. Doporučujeme vám, abyste si pozorně přečetli storno podmínky, podmínky předplatného a podmínky nedostavení se před vytvořením rezervace a nezapomněli včas zaplatit zbývající splátky v souladu s podmínkami dané rezervace.

    Pokud se v den svého příjezdu dostavíte pozdě nebo až další den, (včas / ihned) o tom poskytovatele služeb cestovního ruchu informujte, aby personál věděl, kdy vás mají očekávat, a aby se tak předešlo tomu, že by vaše rezervace služeb cestovního ruchu byla zrušena, nebo by vám byl účtován poplatek za nedostavení se. Informovat poskytovatele služeb cestovního ruchu vám může v případě potřeby pomoci náš Zákaznický servis. Booking.com nenese žádnou odpovědnost za důsledky vašeho pozdního příjezdu, ani za zrušení rezervace či poplatek za nedostavení se účtovaný poskytovatelem služeb cestovního ruchu.